Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Atrakcyjny produkt punkt wyjścia w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu w danym sektorze. Duże znaczenie ma jednak również odpowiednia promocja usługi. Działania marketingowe należy dobrać do zapotrzebowania konsumentów oraz aktywności konkurencji. Kampanie reklamowe mają różnorodny charakter, a wykorzystywane narzędzia nieustanie...
By zacząć swoją przygodę z dowolnym rodzajem biznesu, najpierw trzeba pomyśleć, jakie będą pierwsze elementy promocji naszej firmy. W dzisiejszych czasach żadna firma nie wyobraża już sobie skutecznego marketingu, bez obecności w internecie. Ma do niego przecież dostęp większość...
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...
Prowadzisz lub zamierzasz prowadzić stronę internetową? Nie ważne, czy będzie to blog na dowolny temat, czy strona firmowa. Każdy, kto chce zostać w sieci zauważony powinien przy prowadzeniu strony kierować się określonymi zasadami. Jak prowadzić stronę internetową? Ogólnie mówiąc należy dbać...
Październikowe dane dotyczące inflacji okazały się wyższe niż 1,7 proc., szacowane wcześniej przez GUS. Ostatecznie wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych okazał się wyższy i wyniósł 1,8 proc. Wyższa inflacja to głównie efekt wciąż wysokich notowań ropy naftowej. Koszty...
Reklama działa słabo, kiedy trafia do nieodpowiedniej grupy docelowej. Na szczęście dzięki nowoczesnym narzędziom można wyświetlić reklamę osobom faktycznie zainteresowanym Twoją marką. Można tego dokonać z pomocą kampanii real-time bidding – sprawdź, jak to działa! Model displayowy a RTB Model displayowy...
Właściciel małej czy większej firmy wcześniej czy później będzie chciał ją przedstawić szerszemu gronu klientów. Jeśli rynek zleceń z okolicy staje się coraz mniejszy, warto postawić na przedstawienie naszej oferty w Internecie. Wiadomo, można zlecić różne działania promocyjne poszczególnym...
Szeroki zasięg i rosnąca liczba użytkowników kanału YouTube wytwarza niezwykły potencjał reklamowy. Według statystyk każdego dnia z możliwości kanału korzysta 1/3 wszystkich ludzi posiadających i uruchamiających internet. Ilość załadowywanych codziennie filmów sięga aż do 85 tysięcy nowych wideo -...

Polecane