Rozszerzona gwarancja APC dla firm

W tym artykule skupimy się na tematyce rozszerzonej gwarancji, oferowanej przez markę APC. Rozszerzona gwarancja to bardzo wygodne rozwiązanie, które jest stosowane przez wielu producentów chcących zaproponować klientom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, która spełni ich oczekiwania związane z wysoką jakością obsługi. Codzienna eksploatacja urządzeń zazwyczaj przebiega sprawnie, jednak czasem może wydarzyć się coś niespodziewanego i pojawia się nagła potrzeba naprawy bądź wymiany urządzenia. W takich właśnie sytuacjach przydają się usługi takie jak rozszerzona gwarancja, które zapewniają klientowi większy spokój i pewność co do wszystkich wykorzystywanych rozwiązań. Wszystkich użytkowników zainteresowanych skorzystaniem z rozszerzonej gwarancji zapraszamy do lektury tego tekstu!

Marka APC – lider na rynku

APC to marka, która powstała w USA w 1981 roku. Od początku swojego istnienia firma skupiała się przede wszystkim na tworzeniu rozwiązań zasilania awaryjnego. W 2007 roku marka Schneider Electric zakupiła markę APC. Firma stara się tworzyć zasilacze awaryjne cechujące się przede wszystkim standaryzacją oraz opracowaniem z myślą o bezproblemowej integracji. Produkty APC doceniane są przez wielu użytkowników na całym świecie, którzy wybierają rozwiązania proponowane przez markę i używają ich z wielką chęcią. W ofercie marki APC znaleźć możemy między innymi UPSy, moduły bateryjne, bypassy, komponenty chłodzenia, szafy serwerowe typu rack, systemy zabezpieczeń oraz systemy zarządzania. Najpopularniejszą linią zasilaczy awaryjnych wciąż pozostaje linia Smart-UPS, w ramach której dostępne są produkty z różnych półek cenowych. Najistotniejsze zalety produktów APC to: łatwość dostępu do kluczowych elementów infrastruktury, prostota serwisowania i administrowania produktów, innowacyjność oraz wysoka jakość oferowanych rozwiązań, wyjątkowo niski całkowity koszt posiadania, a także elastyczność rozbudowy (możliwość dodania dodatkowych modułów bateryjnych bądź kart rozszerzeń). Dodatkową zaletą jest również oczywiście gwarancja producenta obowiązująca na terenie całej Polski. Może ona zostać dodatkowo rozszerzona i to właśnie na tym aspekcie eksploatacji produktów APC chcielibyśmy skupić się w tym tekście. W następnej części artykułu opiszemy rozszerzoną gwarancję, a także zaprezentujemy Państwu jej najistotniejsze zalety, na które warto zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji o zakupie.

Dlaczego warto wybrać rozszerzoną gwarancję od APC?

Rozszerzona gwarancja APC to rozwiązanie, którego zadaniem jest zapewnienie kompleksowej ochrony przed konsekwencjami wystąpienia awarii zakupionego urządzenia. Oczywiście wszystkie urządzenia marki APC są objęte gwarancją fabryczną lub dodatkiem Service Pack, jednak rozszerzona gwarancja to propozycja dla bardziej wymagających klientów, którym zależy na stuprocentowej pewności niezawodności wykorzystywanych rozwiązań. Podstawowy okres objęcia gwarancją potrafi minąć szybciej, niż się zorientujemy, a w takiej sytuacji narażamy przedsiębiorstwo na możliwość utraty rozwiązania chroniącego zasilanie – naprawa potrafi okazać się niezwykle kosztowna, a usuwanie skutków awarii bywa czasochłonne. Aby uchronić się przed ogromnym utrudnieniem, jakim jest sytuacja nagłej utraty zasilania istotnych urządzeń, warto zaopatrzyć się w rozszerzoną gwarancję dla wykorzystywanych sprzętów. Użytkownik może zdecydować się na zakup rozszerzonej gwarancji na okres od roku do trzech lat. Co obejmuje rozszerzona gwarancja? Pakiet ten zawiera w sobie między innymi możliwość uzyskania naprawy bądź wymiany na nowe urządzenie nie tylko zasilaczy awaryjnych, lecz także wszelkiego rodzaju akcesoriów (na przykład listew PDU). Nie są to jednak jedyne zalety związane z uzyskaniem rozszerzenia gwarancji. Klienci, którzy zdecydują się na ten krok, uzyskują dostęp również do stałej pomocy w określaniu uprawnień do usług, a także do możliwości kontaktu z całodobowym centrum obsługi klienta. Warto wspomnieć również o natychmiastowej wysyłce części zamiennych, co z pewnością może znacząco usprawnić pracę.

Najistotniejsze korzyści wynikające z zastosowania rozszerzonej gwarancji

W tej części artykułu postaramy się przybliżyć Państwu wszystkie zalety rozszerzenia gwarancji APC, na które warto zwrócić uwagę:

  • od roku do trzech lat przedłużonej gwarancji na zakupiony produkt;
  • szybka oraz darmowa dostawa części zamiennych;
  • możliwość wyboru między wyjątkowo tanim, rocznym pakietem, lub kompleksowym i opłacalnym pakietem trzyletnim;
  • dostęp do aplikacji EcoStruxure informującej o statusie wszystkich wykorzystywanych urządzeń oraz ewentualnych awariach (aplikacja zapewnia miedzy innymi szczegółowe raporty, alarmy w sytuacjach kryzysowych oraz kompleksowy przegląd wszystkich zachodzących procesów);
  • poczucie bezpieczeństwa dzięki możliwości przedłużenia dostępu do wsparcia producenta;
  • całodobowa telefoniczna obsługa klienta przez siedem dni w tygodniu;
  • certyfikat usług Schneider Electric – gwarancja najwyższej jakości działania rozwiązań;
  • dostawa przesyłek z produktami oraz częściami zamiennymi następnego dnia po złożeniu zamówienia bez dodatkowych kosztów;
  • możliwość zwrotu zużytego sprzętu, części, a także baterii za darmo (przesyłka jest opłacana przez APC).

Z pewnością poczucie bezpieczeństwa oraz wygoda, jaką gwarantuje rozszerzona gwarancja, to idealny powód, aby zdecydować się na dodanie tego pakietu do wybranego zasilacza awaryjnego.

Gdzie zakupić rozszerzoną gwarancję APC?

Mamy nadzieję, że lektura tego artykułu umożliwiła Państwu bliższe zapoznanie się z tematyką rozszerzonej gwarancji od APC. Jeżeli są Państwo zainteresowani wyposażeniem w taką formę gwarancji posiadanych urządzeń – gorąco zachęcamy do zapoznania się z ofertą sklepu thomas it. W naszym katalogu posiadamy szeroki wybór produktów proponowanych przez APC. Jeżeli zastanawiają się Państwo nad usługą, którą chcą Państwo zakupić i pojawiły się jakiekolwiek wątpliwości – gorąco zachęcamy do skontaktowania się z ekspertami thomas it. Nasi konsultanci z pewnością chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i pomogą w rozwianiu pojawiających się wątpliwości.

Kontakt poprzez e-mail: info@thomas-it.pl lub pod numerem telefonu: 32 444 94 30

Poprzedni artykułZatrudnianie cudzoziemców – o czym powinien pamiętać pracodawca?
Następny artykułKalendarz rolniczy – pomoc dostępna na wyciągnięcie ręki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj