Właściciel małej czy większej firmy wcześniej czy później będzie chciał ją przedstawić szerszemu gronu klientów. Jeśli rynek zleceń z okolicy staje się coraz mniejszy, warto postawić na przedstawienie naszej oferty w Internecie. Wiadomo, można zlecić różne działania promocyjne poszczególnym...
Kwestia wypromowania sklepu internetowego jest bardzo ważna dla zwiększenia zysków firmy. Promocja sklepu internetowego wymaga specjalistycznej wiedzy o konkretnej branży i stworzenia skutecznego planu marketingowego. Z poniższego artykułu dowiesz się, czy plan marketingowy jest taki ważny i dlaczego warto...
Reklama działa słabo, kiedy trafia do nieodpowiedniej grupy docelowej. Na szczęście dzięki nowoczesnym narzędziom można wyświetlić reklamę osobom faktycznie zainteresowanym Twoją marką. Można tego dokonać z pomocą kampanii real-time bidding – sprawdź, jak to działa! Model displayowy a RTB Model displayowy...
Filiżanki są popularne i chętnie rozdawane jako gadżet firmowy. Takie filiżanki znajdują się później w wielu domach czy na firmowych biurkach. Są praktyczne i subtelnie przypominają o firmie, dzięki umieszczonemu na niej logo. Na rynku jest ogromny wybór materiałów,...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
By zacząć swoją przygodę z dowolnym rodzajem biznesu, najpierw trzeba pomyśleć, jakie będą pierwsze elementy promocji naszej firmy. W dzisiejszych czasach żadna firma nie wyobraża już sobie skutecznego marketingu, bez obecności w internecie. Ma do niego przecież dostęp większość...
Definicja szeptanego marketingu Szeptany marketing to wszelkie działania marketingowe które mają dotrzeć to odbiorcy poprzez spontaniczny, naturalny przekaz ustny ale także mobilny np. poprzez portale społecznościowe. Czyli prościej mówiąc są to działania w wyniku których ludzie sami pomiędzy sobą rozmawiają...
Prowadzisz lub zamierzasz prowadzić stronę internetową? Nie ważne, czy będzie to blog na dowolny temat, czy strona firmowa. Każdy, kto chce zostać w sieci zauważony powinien przy prowadzeniu strony kierować się określonymi zasadami. Jak prowadzić stronę internetową? Ogólnie mówiąc należy dbać...
Afiliacja to po prostu model zarabiania. Dawniej niedoceniana, czy nawet pogardzana, dziś wraca do łaski i wzbudza zainteresowanie zwłaszcza wśród blogerów. Chcesz dowiedzieć się na czy to właściwie polega? Proszę bardzo! Afiliacja i jej dostępne rodzaje. Jeśli blogujesz możesz umieścić na...

Polecane