Skąd biorą się nieścisłości dotyczące definicji marki i brandu? Wynika to ze specyfiki branży, której dotyczą. Marketing, a zwłaszcza digital marketing, to dziedzina, która nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby klientów. Jest to także działalność międzynarodowa – dobra identyfikacja...
Filiżanki są popularne i chętnie rozdawane jako gadżet firmowy. Takie filiżanki znajdują się później w wielu domach czy na firmowych biurkach. Są praktyczne i subtelnie przypominają o firmie, dzięki umieszczonemu na niej logo. Na rynku jest ogromny wybór materiałów,...
Reklama działa słabo, kiedy trafia do nieodpowiedniej grupy docelowej. Na szczęście dzięki nowoczesnym narzędziom można wyświetlić reklamę osobom faktycznie zainteresowanym Twoją marką. Można tego dokonać z pomocą kampanii real-time bidding – sprawdź, jak to działa! Model displayowy a RTB Model displayowy...
Atrakcyjny produkt punkt wyjścia w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu w danym sektorze. Duże znaczenie ma jednak również odpowiednia promocja usługi. Działania marketingowe należy dobrać do zapotrzebowania konsumentów oraz aktywności konkurencji. Kampanie reklamowe mają różnorodny charakter, a wykorzystywane narzędzia nieustanie...
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19%. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych....
Dlaczego wybieramy tworzywa sztuczne dla opakowań, a nie materiały alternatywne, takie jak stal, aluminium, drewno itd. ? Odpowiedź na to pytanie to nie tylko funkcjonalność, stosunek wagi opakowania do produktu, która w tym przypadku wynosi kilka procent, czy względy prezentacji...
Rosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych. Duże znaczenie w popularyzacji tego zjawiska ma funkcjonowanie na rynku pracy millenialsów - pokolenia Y, które jest...
Październikowe dane dotyczące inflacji okazały się wyższe niż 1,7 proc., szacowane wcześniej przez GUS. Ostatecznie wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych okazał się wyższy i wyniósł 1,8 proc. Wyższa inflacja to głównie efekt wciąż wysokich notowań ropy naftowej. Koszty...
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z...
Szeroki zasięg i rosnąca liczba użytkowników kanału YouTube wytwarza niezwykły potencjał reklamowy. Według statystyk każdego dnia z możliwości kanału korzysta 1/3 wszystkich ludzi posiadających i uruchamiających internet. Ilość załadowywanych codziennie filmów sięga aż do 85 tysięcy nowych wideo -...

Polecane