ISO 14001 to międzynarodowy standard, który jest niezbędny do budowania systemów zarządzania środowiskiem (EMS), dzięki którym firmy minimalizują swój negatywny wpływ na otoczenie naturalne. Większość organizacji dąży do formalnej akredytacji standardu, dlatego coraz częściej decydują się one na audyty...
Niezależnie od tego, w jakiej branży prowadzi się firmę, klienci i kontrahenci bardzo cenią sobie możliwość nawiązywania kontaktu telefonicznego. Call center to sposób na to, aby realizować ich zamówienia i zakupy, odpowiadać na wątpliwości i pytania, ale też windykować...
Wymyśliłeś przedmiot lub urządzenie, w którym widzisz duży potencjał ekonomiczny. Prawdopodobnie w pierwszej kolejności pomyślałeś o ochronie patentowej. Problem w tym, że nie z każdą innowacją da się w tej formie zabezpieczyć. Jeśli Twój pomysł nie ma poziomu wynalazczego,...
Czym tak naprawdę jest CSR? Jakie są wyróżniki dobrze prowadzonej strategii z tego zakresu? Jakie praktyki stosują firmy? Oto 6 ciekawostek poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu, które przybliżą Ci jej cechy charakterystyczne. Ciekawostka 1: początki koncepcji CSR sięgają XIX wieku Choć o...
Coraz więcej hurtowni obsługuje swoich klientów w sieci. Aby transakcje były udane, warto pamiętać o tym, jak duże znaczenie ma dobra platforma B2B! Transakcje B2B (ang. business-to-business) to rodzaj transakcji odbywających się między dwoma firmami. Tego rodzaju umowy handlowe zawierane...
Konsulting, doradztwo, wsparcie – choć ma wiele nazw, sprowadza się do jednego: pomocy niedoświadczonym przedsiębiorcom. Wybór odpowiedniego podmiotu, który zapewni wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów firmy nie jest prosty i oczywisty: sprawdź, czym kierować się przy podjęciu decyzji o...
Statystyki pokazują, że w Polsce handel online nie zagraża miejscom takim, jak centrum handlowe. Gdynia, Warszawa, Poznań czy Wrocław są tego najlepszym przykładem. Klienci polubili wygodę zakupów w sieci, ale nadal chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne. Zwłaszcza wielkopowierzchniowe. Daleko...
Jednym z ulubionych miejsc Polaków jest centrum handlowe. Warszawa oraz inne duże miasta przeżywają prawdziwe oblężenie w galeriach handlowych. Z tego powodu wielu przedsiębiorców uważa, że wynajęcie powierzchni handlowej w takim miejscu to przepis na sukces. Scenariusz jest całkiem...
Według Ernst and Young monetyzacja danych to jeden z kluczowych trendów w ramach dynamicznie rozwijającego się Internetu Rzeczy. Na czym polega i jakie korzyści dostarcza ten proces? Najnowsza ankieta przygotowana przez amerykańską firmę analityczną Kinsey&Company dotycząca danych i ich analizy...
Prezentacja wyników raportu EFL „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” Przedstawiciele branży budowlanej w Polsce lepiej postrzegają przeszłość, niż oceniają perspektywy rozwoju w przyszłości. O ile aż 57 proc. firm budowlanych z sektora MŚP, uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała...

Polecane