Niezależnie od tego, w jakiej branży prowadzi się firmę, klienci i kontrahenci bardzo cenią sobie możliwość nawiązywania kontaktu telefonicznego. Call center to sposób na to, aby realizować ich zamówienia i zakupy, odpowiadać na wątpliwości i pytania, ale też windykować...
Wymyśliłeś przedmiot lub urządzenie, w którym widzisz duży potencjał ekonomiczny. Prawdopodobnie w pierwszej kolejności pomyślałeś o ochronie patentowej. Problem w tym, że nie z każdą innowacją da się w tej formie zabezpieczyć. Jeśli Twój pomysł nie ma poziomu wynalazczego,...
Czym tak naprawdę jest CSR? Jakie są wyróżniki dobrze prowadzonej strategii z tego zakresu? Jakie praktyki stosują firmy? Oto 6 ciekawostek poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu, które przybliżą Ci jej cechy charakterystyczne. Ciekawostka 1: początki koncepcji CSR sięgają XIX wieku Choć o...
Coraz więcej hurtowni obsługuje swoich klientów w sieci. Aby transakcje były udane, warto pamiętać o tym, jak duże znaczenie ma dobra platforma B2B! Transakcje B2B (ang. business-to-business) to rodzaj transakcji odbywających się między dwoma firmami. Tego rodzaju umowy handlowe zawierane...
Konsulting, doradztwo, wsparcie – choć ma wiele nazw, sprowadza się do jednego: pomocy niedoświadczonym przedsiębiorcom. Wybór odpowiedniego podmiotu, który zapewni wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów firmy nie jest prosty i oczywisty: sprawdź, czym kierować się przy podjęciu decyzji o...
Statystyki pokazują, że w Polsce handel online nie zagraża miejscom takim, jak centrum handlowe. Gdynia, Warszawa, Poznań czy Wrocław są tego najlepszym przykładem. Klienci polubili wygodę zakupów w sieci, ale nadal chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne. Zwłaszcza wielkopowierzchniowe. Daleko...
Jednym z ulubionych miejsc Polaków jest centrum handlowe. Warszawa oraz inne duże miasta przeżywają prawdziwe oblężenie w galeriach handlowych. Z tego powodu wielu przedsiębiorców uważa, że wynajęcie powierzchni handlowej w takim miejscu to przepis na sukces. Scenariusz jest całkiem...
Według Ernst and Young monetyzacja danych to jeden z kluczowych trendów w ramach dynamicznie rozwijającego się Internetu Rzeczy. Na czym polega i jakie korzyści dostarcza ten proces? Najnowsza ankieta przygotowana przez amerykańską firmę analityczną Kinsey&Company dotycząca danych i ich analizy...
Prezentacja wyników raportu EFL „Budownictwo przyszłości. Pod lupą” Przedstawiciele branży budowlanej w Polsce lepiej postrzegają przeszłość, niż oceniają perspektywy rozwoju w przyszłości. O ile aż 57 proc. firm budowlanych z sektora MŚP, uważa, że sytuacja społeczno-gospodarcza w minionej dekadzie sprzyjała...
45 proc. właścicieli startupów chce rozwijać swoją działalność nie tylko na rodzimym rynku, ale także w innych krajach. Są do tego świetnie przygotowani i nie boją się wyzwań związanych z zaistnieniem w nowym środowisku. Na założenie swoich innowacyjnych biznesów...

Polecane